MoreThan HotelNačítava...

More Than Hotel-Reklamácie a hodnotenia hostí

More Than Hotel
 
Rezervovať
Odbavenie
Odhlásiť sa ...
1
nočné nocí

Reklamácie a hodnotenia hostí

More Than postupuje v prípade riešenia reklamácií v súlade s platnou legislatívou v kontexte s vydaným Reklamačným poriadkom, ktorý je k dispozícii vo všetkých našich prevádzkach. Spokojnosť našich hostí je u nás na prvom mieste, a preto by nám pomohlo, ak ste boli s čímkoľvek počas Vášho pobytu nespokojný, aby ste nám to dali vedieť. Vaším podnetom sa vždy budeme zaoberať a o výsledku šetrenia Vám zašleme informáciu. Všetky reklamácie a podnety, prosíme, smerujte na špecializovanú mailovú adresu: reklamacie@morethan.sk.

Spätnú väzbu a hodnotenie môžu naši hostia realizovať v závislosti od obchodného kanálu, prostredníctvom ktorého bola rezervácia v našom hoteli realizovaná. Väčšina našich obchodných partnerov využíva na získanie spätnej väzby dotazníkový formulár, ktorý Vám je zaslaný po pobyte a ktorý je potrebné vyplniť. Pokiaľ obchodný kanál túto možnosť neposkytuje alebo ste si Váš pobyt zakúpili priamo u nás na recepcii, môžete svoj názor vyjadriť prostredníctvom niektorého zo slobodných cestovateľských sprievodcov, ako je napríklad www.tripadvisor.com a pod.

Veľmi by nás potešilo, ak by ste pri vytváraní Vašich hodnotení zobrali do úvahy niektoré naše odporúčania:

Vždy buďte spravodlivý a myslite na to, čo s čím porovnávate. Porovnávajte vždy zariadenia rovnakej kategórie a rovnakého typu. Nie je spravodlivé porovnávať dve ubytovania, ktoré majú rozdielnu kategóriu (počet hviezdičiek) a rozdielnu cieľovú skupinu hostí. Preto je napríklad nespravodlivé znížiť hodnotenie hotelu určenému pre obchodných cestujúcich, lebo jeho izbám chýba panoramatický výhľad na more.

Čistota je pre nás v More Than Hotel*** ako biblia. Robíme všetko preto, aby naši hostia mali izby 100% čisté. Preto nás vie veľmi sklamať, ak nám znížite hodnotenie za čistotu a nepridáte komentár, prečo ste tak učinili. Je to, ako keby ste v škole písali test a nedozviete sa, v čom ste pochybili. Potom sa ani na ten ďalší neviete pripraviť lepšie. Prosíme Vás o spätnú väzbu, ak bolo niečo zle, stačí aj jedným – dvoma slovami.

Pohodlie je kategória, ktorá by mala zohľadniť Vaše pocity počas pobytu. Rešpektujeme akékoľvek hodnotenie a ak pridáte informáciu, čo prispelo k Vášmu pocitu pohodlia alebo nepohodlia, budeme Vám vďační.

Vybavenie každého hotela odráža počet hviezdičiek, ktorými sa prezentuje. Ťažko hľadať zlatý príbor v hoteli určenom na jednodňové pobyty. Preto myslite na to, koľko hviezdičkový hotel ste si pre svoj pobyt vybrali a buďte spravodlivý.

Kvalita personálu je pre nás rovnako ako čistota najvyššou prioritou. Preto prosíme, ak bolo niečo zle, povedzte nám aspoň jedným slovom, čo konkrétne. Veľmi nám tým pomôžete.

Lokalita je daná a my nemáme šancu zmeniť Váš názor na ňu. Každému vyhovuje niečo iné, a preto aj každý ocení alebo neocení to, kde sa náš hotel nachádza. More Than spravil maximum preto, aby ste už pred Vaším príchodom dokázali získať kompletné informácie o lokalite, v ktorej sa hotel nachádza.

Raňajky sú veľmi často hodnoteným kritériom. Naše zariadenie poskytuje možnosť svojim hosťom dočítať sa ešte pred ich príchodom na našich webstránkach, aké sú možnosti jedál počas raňajok. Takisto každý hosť môže požiadať ešte pred príchodom o špeciálnu diétu. Preto prosím, ak nás hodnotíte a neboli ste spokojný, pripojte aj komentár, čo bolo nesprávne.

Pomer kvalita/cena je čisto subjektívny pocit/názor a my to vieme, preto ho vždy a plne rešpektujeme.

Buďte konštruktívny a myslite na to, že informácie, ktoré v hodnotení uvediete, majú pomôcť nám – prevádzkovateľovi zariadenia – vylepšiť naše služby. A takisto aj iným hosťom získať pohľad na hotel, ktorý si vyberajú. Preto, ak sme Vás niečím nahnevali alebo sme niečo pokazili, povedzte nám to ešte počas Vašej návštevy. Vypísanie zlej recenzie Vám Vaše peniaze nevráti, a preto Vás prosíme o možnosť učiniť nápravu ešte v čase, kedy to je možné.

Špeciálne ponuky